6 תשובות
להתמודד עם הפחד שלך
אולי זה ירגיע אותך לדעת שהסיכויים שהמטוס שלך יתרסק זה 1 מתוך מיליון וחצי
הסיכויים להיות בתאונת דרכים יותר גבוהים פי חמישים
באמת אפשר להבין אותך,את יכולה להביא לטיסה ראשונה דברים שמסיחים אותך מהגובה, פחת טיסה ברובו מושתת על פחד גבהים-ורטיגו,כמו -אוזניות, טבלט,לפטופ,כיסוי עיניים וכ"ו,ואפשר גם תחילה לבחור יעד קרוב יותר לבית -כמו רב יעדי אירופה על מנת להרגיל את הגוף בהדרגה לטיסה
ועפ"י סטטיסקות - הסיכוי לתאונות של מטוס נמוך משמעותית מנסיעה רגילה ברכב,אז אין לך סיבה לדאגה ממילא
דבר ראשון, זה הגיוני מאוד!! זה נורמלי ולהמון אנשים יש את זה. דבר שני, לי זה עזר בפעם הראשונה שטסתי, אבא שלי הרגיע אותי בכך שהוא אמר לי שכל יום יוצאות הרבה יותר מחצי מיליון טיסות. ושומעים על מקרה של חלילה התרסקות או מוות פעם בעשור בערך. הסיכויים שהמטוס שתהיי עליו יתרסק קטן הרבה הרבה יותר מהסיכויים לתאונת דרכים. הכיף של להיות בחו"ל לגמרי שווה את הלחץ מהטיסה ואת הטיסה עצמה!!! מקווה ממש שעזרתי 3>
אני איתך בזה. יש לי פובייה ממקומות סגורים אז כשזה באוויר ואי אפשר לפתוח חלונות או לברוח החוצה איכשהו זה בכלל מחרפן אותי. הפיתרון זה להבין שהכל בטוח שם, לנסות להתעסק בדברים אחרים או לדבר עם חברים. לי מאוד עוזר להקשיב למוזיקה.