9 תשובות
שואל השאלה:
לפי ההיגיון שלי כן
אנונימי
ממש לא. יכולה להיות תאונה חזיתית
חחח מי אמר לך את זה
לפי ההיגיון שלך יהיו תאונות על ימין ועל שמאל
שואל השאלה:
אבל ההיגיון שלי אף פעם לא טעה וגם כשהוא טעה צדקתי שהוא אף פעם לא יכול לטעות כי "אף פעם" זה זמן וזמן זה מושג יחסי שלא קיים
אנונימי