9 תשובות
שואל השאלה:
לפי ההיגיון שלי כן
לפי ההיגיון שלי כן
אנונימי
ממש לא. יכולה להיות תאונה חזיתית
חחח מי אמר לך את זה
לפי ההיגיון שלך יהיו תאונות על ימין ועל שמאל
ממש לא
שואל השאלה:
אבל ההיגיון שלי אף פעם לא טעה וגם כשהוא טעה צדקתי שהוא אף פעם לא יכול לטעות כי "אף פעם" זה זמן וזמן זה מושג יחסי שלא קיים
אבל ההיגיון שלי אף פעם לא טעה וגם כשהוא טעה צדקתי שהוא אף פעם לא יכול לטעות כי "אף פעם" זה זמן וזמן זה מושג יחסי שלא קיים
אנונימי
לא!
לא
לא
באותו הנושא: