6 תשובות
להיות שחקנית ולהופיע על במות ולהיות בפסטיגל חיחיח
עכשיו זה דומה אני כן רוצה יום אחד להיות על במות אבל כדי להרצות או לעזור לאנשים ואני כותבת אז אולי יום אחד ישירו משהו שלי הלוואי
שחקנית וזמרת
עכשיו החלום זה כנראה פיזיקה
שהייתי קטן רציתי להיות וטרינר
ועכשיו שחקן ודוגמן
כשהייתי קטנה היה להיות לוליינית
עכשיו זה לגור בלונדון ולהתפרנס ממוזיקה/אמנות/אופנב
רציתי להיות מעצבת חתונות אבל המוח שלי קטן מידי כדי ללמוד גאומטריה ומתימטיקה
אני עדיין ילדה(: