71 תשובות
שואל השאלה:
אבל יש הבדל בקטע הזה בין גברים לנשים.
כי תחשוב שזה משהו שהסביבה לימדה, לדוגמא בנות לא פוסלות גברים על שיער גוף כי הראו לנו שזה בסדר אבל לבנות זה לא
אבל בכל מקרה כל אחד והטעם שלו אז תימשך למי שאתה רוצה כל עוד זה חוקי
בתור בחורה,כל בת שתאמר לך שזה לא בסדר לפסול על זה היא ש ק ר נ י ת! זה טיפוח ומראה..זה הדבר שהכי אמור למשוך אותך ואם זה לא מושך אותך אז הכל טוב זה לגיטימי לפסול על זה..בתור בחורה גם אותי זה דוחה קצת(לא שיש לי בעיה עם זה) אבל כן זה מאוד לגיטימי זה כמו שמישהי תפסול גבר על הגובה שלו הכל טוב זה עניין של משיכה
האמת שאין הבדל זה טיפוח של 2 הצדדים
נכון שמקובל יותר שלבנים יהיה שיער, אני אישית אוהבת לא שעירים ויש עוד מלא כמוני.
לדעתי הגיוני לפסול בגלל השיער בין אם זה גבר שעיר או אישה שעירה.
אנונימית
אז תוריד שיערות גם
שואל השאלה:
בסדר, אבל יותר הגיוני לפסול אישה על זה.
בעיניי, לגיטימי אם זה יפריע לך ותחליט לפסול... אבל המחשבה הכללית של רוב הגברים, לחשוב שנשים חייבות להוריד שיער, זה שגוי בעיניי... צריכה להיות הבנה שזה זכותן לבחור שלא להוריד והן לא חייבות כלום, כמו שזה זכותו של הגבר להחליט שזה לא מושך אותו...
2 המקרים הגיוניים.
אפשר לפסול בן אדם גם על זה שהוא מפליץ מסריח
פיזית אני יכולה לפסול על כל מה שבאלי וגם אתה. אין הגיוני ולא הגיוני כאן
אנונימית
שואל השאלה:
אני מוריד במקומות מסויימים, בבית שחי לא. עוד פעם, יש הבדל בין שיער גוף אצל גברים לשיער גוף אצל נשים. גם שיערות בידיים דוחות אותי אצל נשים(כמעט כמו בבית שחי).
כי זה בדיוק שנייה להוריד וזה נראה הרבה יותר יפה
צור השבור, ההבדל היחיד בין שיער של נשים לשיער של גברים הוא חברתי
למה אישה צריכה להסתכן בזיהומים כדי שתצא איתה?
אתה לא רואה את הדאבל סטנדרט?
סקווידוויד זה לא שניה להוריד
וזה עולה לא מעט כסף
מוצרי גילוח, שעווה, לייזר... כל זה תוצאות של מלחמת העולם הראשונה
כשהגברים יצאו למלחמה לא היה למי למכור מוצרי גילוח אז התחילו להפוך את שיער הגוף של נשים למפלצת שנוגדת את אידאל היופי
אין לזה שום סיבה חוץ מכסף
שואל השאלה:
^אבל זה לא מושך אותי
בגלל שטיפת מוח שהתחילה במלחמת העולם הראשונה
זה לא טבעי בשום צורה
ראית פעם חיה בטבע שפוסלת חיה אחרת כי יש לה שיער?
אם בא לך תפסול, לא באמת אכפת לנו
למה שמישהו תוריד כי זה לא מושך אותך? אתה חי בסרט..
לא מושך אותך? סבבה, אל תהיה איתה.. מקובל לגמרי
אבל אל תצפה שמישהי תוריד במיוחד בשבילך
אף אחד לא אמר שזה לא לגיטימי. אם אתה לא נמשך, זה עניין שלך.
אבל תחשוב על זה כמו לפסול אישה שמנה. ברור שזה הטעם שלך ואתה תצא עם מי שבא לך. אף אחד לא הכריח אותך עכשיו לצאת איתה. פשוט אנחנו אומרים שהחשיבה הזאת של "גבר שמן זה בסדר אבל אישה שמנה זה מכוער ודוחה" היא שוביניסטית. האידיאל יופי אצל נשים הוא מאוד מאוד קיצוני. בלונדינית, עיניים כחולות, רזה עד שהבטן שטוחה, חלקה כמו טוסיק של תינוק. גברים נשפטים הרבה פחות בחומרה על המראה החיצוני שלהם. גברים יכולים להזניח את עצמם ולא יגידו להם כלום.
אז למה נשים צריכות להיות ככה? למה הן צריכות להתאים את עצמן לאידיאל כל כך לא ריאליסטי? בסופו של דבר שיער גוף זה טבעי. זה חלק מהגוף שלנו. לגברים יש אפילו יותר שיער. אצל נשים לרוב השיערות יותר עדינות ופחות כהות (אז להפך, אם שיער גוף זה כל כך "מגעיל" אז דווקא אצל גברים זה אמור להיחשב עוד יותר "מגעיל" מאשר אצל נשים).

תעשה מה שבא לך, אם זה לא מושך אותך אז פשוט אל תצא עם אחת כזאת. כל עוד אתה לא מבייש אותה ויורד עליה בגלל זה אז למי אכפת. אבל רק אמרנו "וואלה זה דבר שצריך לנרמל ולהסביר שזה שמישהי לא עושה לייזר לא אומר שהיא מכוערת"
^^ לא יודעת מה איתך, אני שופטת בנים לגבי המראה שלהם
זה לגיטימי כל עוד אתה לא פוגע ואומר שזה מגעיל, זה שאתה לא אוהב לא אומר שכולם לא אוהבים
לגיטימי
זו משיכה
זה לגיטימי, תעשה מה שאתה חושב
גם אם אתה נמשך לבחורה 1.65 והיא 1.64 זה לגיטימי
הכל לגיטימי, כל דבר שבעיניך הוא עילה לפסילה הוא באמת עילה לפסילה.
אף אחד לא אמר שזה לא לגיטימי , ומי שאמר כנראה קשה לו לקבל את העובדה שמשיכה זה דבר חשוב ולכל אדם יש זכות לפסול מישהו שהוא לא נמשך אליו כל עוד זה קורה בצורה מכבדת
אוקיי אז שבחורה תפסול כל גבר שקיים
לגיטימי אפילו גברים מגלחים את השחי או מקצצים
לגיטימי, אבל זה מעיד הרבה על אופן חשיבה פרימיטיבי. זה לא דבר מיוחד, אבל כדאי שתהיה מודע לכך.
אנונימית
^^^^^^^^^^עכשיו בעקבות התגובה שלך אליי קראתי את ההתכתבות למעלה וראיתי את מה ששואל השאלה טוען אז לא משנה, תומכת ברוב מה שאת אומרת
לגיטימי לפסול
לגיטימי, אני פוסלת
תפסול על מה שבא לך. אל תצפה שאחת תשתנה עבורך, תמשיך לעודד פטריארכיה אם זה מה שאתה רוצה. זכותך, אבל אתה סך הכל בהמה שדורשת סטנדרט כפול מנשים.
כי זה לפסול מישהי על משהו טבעי שמגן על הגוף שלה מחיידקים בזמן שרוב הגברים לא מורידים
מי אמר שלא לגיטימי
זה חלק מטיפוח עצמי וזה משיכה
שכל אחת תעשה מה שבאלה ושאנשים יפסלו על מה שבאלהם
^אמרו פה שאידיאל היופי קיצוני יותר לנשים ונשים נשפטות יותר בחומרה על המראה החיצוני שלהן כי החברה אומרת להן להיות קודם כל יפות אז היא לא צריכה לגלח בשביל שגברים יחשבו שהיא יפה אלא שתעשה את זה רק אם *היא* רוצה.
מה הקשר בין זה לבין מה שאת כתבת? אף אחד לא דיבר על זה בכלל
נעלמת להרבה זמן, לא ממש הייתה חסר

לשאלה: לגיטימי לפסול על זה כל עוד גם הבן מוריד שיער בעצמו.
תפסול על מה שאתה רוצה כל עוד אתה עושה את זה בצורה מכובדת שלא תפגע בצד השני.
איזו שאלה מיותרת, כולם יודעים ששאלת אותה נטו כדי להגיע לחמות. אתה והשאלות שלך פשוט עולים לי על העצבים.
ליטרלי מי אמר לך את זה?
הדבר היחידי שלא לגיטימי זה לשתף אחרים בהעדפות שלך בזוגיות. אף אחד לא רוצה לשמוע כמה מגעילה אותך תכונה טבעית שקיימת אצל נשים.
תפסול את מי שבא לך, למה אתה חושב שמישהו יכול להגיד לך לא? רק העיקר שתשמור את זה לעצמך כי אף אחד לא צריך לשמוע את זה.
אנונימי
כי אף אחת לא פוסלת אותך על שיער בבית שחי נכון? גם לך יש שיער. אז למה שתפסול מישהי על זה? בעיני צבוע
אנונימית
זה משהו שטחי שיש לשני המינים ושכול אחת תעשה מה שטוב לה
לגיטימי לחלוטין אחי. אם אני מסוגל לגלח והיא לא אז תודה, נקסט
די צור באמא שלך
אתה רוצה תצא עם דרדסית. אתה מצפה ליותר מדי.
לשאלתך, לא אמור להיות להם אכפת שזה מגעיל אותך הם יכולות לעשות מה שבא להן
אם אתה אחד שמגלח את שלו אז מותר לך לפסול אם לא אז בלי תלונות
אנונימית
בטח שלגיטימי
גם אותי זה מגעיל ממש

נב
יאא צור השבור לא התגעגענו 3>>
מקסימום שתגלח
^^^^^אתם מסוגלים גם לשלם על טיפולים ללייזר פעם בחודש ושעווה כל שבועיים? כנראה שלא, אז תפסיקו לפסול על הדברים השטותיים האלה.

גאד, תיכף הוא ישאל אם לגיטימי לפסול בנות שיש להן חיידקי בנות כמו ילד בכיתה א'
נגיד אותך הייתי פוסלת בגלל הדרך שאתה מתבטא
כל אחד והמשיכה שלו
עם זה מגעיל אותך אז זה לגיטימי
לגיטימי גם אני הייתי פוסלת גבר שעיר
לגיטימי לגמרי
אני בת ונגעלת מזה בעצמי
לגיטימי אבל מאיפה החלטת ש90% מהגברים פוסלים על זה מאיזה סטטיסטיקה בידיוק?
לכל גבר יש טעם שונה ויש גברים שאכפת להם מדברים קצת פחות שטחיים מאשר שיער גוף נורמלי .
זה כן
תבינו שיער אצל נשים זה פשוט לא מושך עכשיו בחברה חלק גדול מאוד מהגברים ואפילו מרתיע הגיוני לגמרי ולגיטימי לפסול על זה
כמו שנשים פוסלות גברים שמנים או גובה
כי זה שבור
צור השבור לשעבר
כי זה שבור

כדי שלא יורידו לי ת'תשובה
כי שיער גוף זה טבעי
ואם אתה רוצה, תפסול
שתדע שחבל d:
יוצא השטבע רע בעיני האדם
גם כשזה הגוף שלו
אתה רוצה תפסול
מה שלא לגיטימי הוא הדאבל סטנדרט
אני נגעלת גם שנשים וגם גברים לא מורידים
אנונימית
אתה יודע אף אחד לא מכריח אותך לצאת עם מישהי שיש לה שיער בבית שחי, אתה מחליט עם מי אתה יוצא ומה התנאים שלך קינג
צורר התגעגנו
אנונימי
מה מגעיל גם לכם יש את זה
אויי יצבועים גם אתם הייתם פוסלים, שיער בנשים מגעיל
לגיטימי, כל אחד והמשיכה שלו. פשוט כל אחת והגוף שלה
תפסול את מי שבא לך אבל אל תלך ותתבכיין אם מישהי פוסלת אותך על היער שיש לך מתחת לידיים
יאיאיאיא שקט אתה בן 15
שואל השאלה:
^מה קשור? האחיות שלי, אמא שלי וגם סבתא שלי התחילו להוריד ממתי שהתחיל לצמוח להן(בגיל 9). ולמה? כי הן מודעות לעצמן.
כי זה מעיד על חוסר טיפוח
לגיטימי
זה לגיטימי
^^מסכימה
כי אפשר להוריד חחח
זה לא עניין של מודעות עצמית זה עניין של שטיפת מוח