3 תשובות
תרשם זה לא ביג דיל
אף אחד לא טוב במשמרות הראשונות תנסה יותר טוב פעם הבאה ותשאל שאלות
שואל השאלה:
הכוונה הוא רוצה לשאול שאלות למטופלים ואין לי שמץ איך לשאול אותם הרגשתי משמרת שנייה קשוחה וזה גם לא מצאתי דופק ובכלל
אנונימית
הכל טוב רק מטעויות לומדים
תלך ותנסה עוד פעם