5 תשובות
לחצן הנעילה + הלחצן המרובע הזה, הראשי כאילו. לא צריך ללחוץ על הווליום בשביל זה. מקווה שעזרתי (:
אלונהכ
שואל השאלה:
כן בסופו של דבר זה מה שמצלם את המסך
ולא כמו שכתוב בספר
כן בסופו של דבר זה מה שמצלם את המסך
ולא כמו שכתוב בספר
ואיפה מוצאים את התמונה? או שזה לא עובד אצלי ובגלל זה אני לא מוצאת
לי
שואל השאלה:
לי
זה יעבור לגלריה שם תמצאי את התמונות של המסך
לי
זה יעבור לגלריה שם תמצאי את התמונות של המסך
עזר לי מאוד
סוף סוף!
תודה
סוף סוף!
תודה
בבבני
באותו הנושא: