5 תשובות
לחצן הנעילה + הלחצן המרובע הזה, הראשי כאילו. לא צריך ללחוץ על הווליום בשביל זה. מקווה שעזרתי (:
אלונהכ
שואל השאלה:

כן בסופו של דבר זה מה שמצלם את המסך
ולא כמו שכתוב בספר
ואיפה מוצאים את התמונה? או שזה לא עובד אצלי ובגלל זה אני לא מוצאת
לי
שואל השאלה:
לי
זה יעבור לגלריה שם תמצאי את התמונות של המסך
עזר לי מאוד
סוף סוף!


תודה
בבבני