11 תשובות
שואל השאלה:
אי אפשר עוד שנה לבזבז מהחיים שלי על הסרטון הזה וגם עוד מעט גמרתי
אי אפשר עוד שנה לבזבז מהחיים שלי על הסרטון הזה וגם עוד מעט גמרתי
אנונימית
מה היה בסרטון
רגע אין לך אותו בגלריה או באפליקציה שערכת בו?
שואל השאלה:
לא זה כאילו מצלמים כול יום בשנה ורואים כמה השתנת אני פאקינג צילמת כול יום וזה נמחק
לא זה כאילו מצלמים כול יום בשנה ורואים כמה השתנת אני פאקינג צילמת כול יום וזה נמחק
אנונימית
שואל השאלה:
ערכתי בטיק טוק
ערכתי בטיק טוק
אנונימית
זה מבאס לגמרי, וקרה לי דברים דומים.
תתאפסי על עצמך ותנסי להתחיל מחדש רק הפעם תשמרי בגלריה.
תתאפסי על עצמך ותנסי להתחיל מחדש רק הפעם תשמרי בגלריה.
תתאפסי על עצמך ותגידי תודה שזה הדברים שאת בוכה עליהם, קחי הכל בפרופורציות
באמת? ברצינות?! את גרמת לי להיכנס לפה, במחשבה שאת בדיכאון ומשהו, ומתברר שזה סתם משהו מפגר בטיקטוק! זה אמנם לא נעים כשמשהו שעבדת עליו קשה נמחק, אבל זה לא סיבה לבכות!!! בכללי, טיקטוק זו אפליקציה חסרת תועלת שאין סיבה שיהיה לך אותה! פשוט תורידי אותה וזהו!!!!!
קחי לך הפסקה ותנוחי, תחזרי לזה אחרי כמה זמן ותתחילי מההתחלה.
נשמע באמת עצוב לא אשקר אבל אין מה לעשןת כלכך חוץ מלהמשיך הלאה ולהתחיל תהליך חדש
שואל השאלה:
מי בידכאון נראה לך
מי בידכאון נראה לך
אנונימית
באותו הנושא: