6 תשובות
שואל השאלה:
חחחח אם היה צו איסור פירסום לא היו מפרסמים את זה באינטרנט, זה לא בטלויזיה זה רק באינטרנט
אנונימי
שואל השאלה:
כי משתיקים את הנושא לא נותנים לזה במה אבל אם זה היה איזה מקרה של תקיפת חיילת או אישה אז זה היה משהו אחר
אנונימי
על מה אתה מדבר? מפרסמים מלא על מקרים של תקיפת גברים בחדשות, כולל תקיפות של נהגי אוטובוס, היו מלא חדשות על תקיפות של נהגי אוטובוס בזמן הקורונה
כנראה יש צו איסור פרסום
לא כל דבר שקורה מותר לפרסם בתקשורת
זה לא ככ משמעותי בשביל להכניס את זה לפורום
לא שמעתי, מחריד מזעזע
באותו הנושא: