8 תשובות
נראה לי כשלא יהיה הרבה שמש
בעיקר בחורף..
שואל השאלה:
מה הכוונה בתלוי?
הייתי מתה להיות שזופה!!


יש לי סימן שיזוף מתחילת החופש הגדול והוא עדיין לא לגמרי ירד.


אני באמת לא יודעת... נראה לי שבסביבות אחרי חצי שנה? !!!אני חושבת!!!
זה יורד לאט לאט וביום קריר אחד זה פשוט יעלם
שואל השאלה:
אוף אני לא רוצה לאבד אותו
כנלל, בואי נפתח ארגון נגד איבוד שיזוף זאת גזענות אני הופכת לסיד בחורף
שיזוף
זה גם תלוי באמת השיזוץ