5 תשובות
זה לא נורא. תלמדי ותעבדי על זה קשה יותר ובסוף תצליחי, אני בטוחה.
את לא מבינה כמה אני מזדהה
איזה שפה את לומדת?
שואל השאלה:
^c#
אנונימית
היה לי את אותו מקרה כשהייתי בכיתה י אני בכללי מדהים במחשבים. יש נפילות ויש עליות זה ככה ילך