אני מתחננת בבקשה תכנסו זאת הפעם הרביעית שאני שואלת את אותה השאלהה
היה לנו מבחן ואני עניתי על כל השאלות, אני די בטוחה שגם נכון כי בדקתי המון פעמים (זה היה מבחן עם חישובים).. והיה סעיף אחד שלא הבנתי איך פותרים מבחינת האלגברה אז רק רשמתי את הנוסחה, אז המורה היה אמור לתת לי חצי נקודות מהשאלה.
במבחן מלא ילדים לא ענו על המון שאלות אז הממוצע הכיתתי היה נמוך, בגלל זה אחרי שהמורה בדק את המבחנים הוא מחק את השאלות שרוב הכיתה לא הצליחה בהם, אבל הוא השאיר את השאלה שאני לא הצלחתי לפתור. השאלה שאני לא הצלחתי לפתור הייתה שווה 15 נקודות ובגלל שהמורה מחק המון שאלות עכשיו היא שווה ל30 נקודות. זה אומר שהוא הוריד לי 15 נקודות על השאלה הזאת שהוא היה אמור להוריד לי רק 7!
אני רוצה לערער על זה בגלל שמבחן זה משהו אישי וזה לא פייר שבגלל שהכיתה לא הצליחה לפתור לי ירד ניקוד.
דרך אגב בגלל שהוא הוריד את כל השאלות שילדים לא הצליחו לפתור כל הילדים שהיו אמורים לקבל 50 קיבלו 90-100 ואני קיבלתי 85 שהייתי אמורה לקבל 90+