6 תשובות
עדיף לקנות אקניל זה מצוין ממליץ בחום :)
בעיקרון עדיף לא לגעת בכלל וככה הם יעברו יותר מהר
אם את שמה רק מספר שעות מסויימות
נניח 6 שעות
זה עוד בסדר
אבל כששמים ממש כל היום זה כבר חונק את העור ומזיק לו
נניח 6 שעות
זה עוד בסדר
אבל כששמים ממש כל היום זה כבר חונק את העור ומזיק לו
אם את רוצה לכסות אותם עם איפור, את חייבת חייבת קודם לנקות את הפנים טוב טוב, ולשים קרם לחות. אחרי זה אפשר לשים קצת קונסילר, והכל יהיה טוב
אני מתאפרת כל יום לבית הספר,יציאות ובכללי ביום יום. התשובה היא לא, האיפור לא יעשה לך עוד חצקונים עם תקני איפור מיועד לפצעונים ועור שמנוני, בנוסף ישר אחרי יציאה או בית ספר תלכי לשטוף את הפנים ואני ממליצה לך על המשחה "בנזק" תמרחי אותה לפני שאת הולכת לישון ואחרי שאת שוטפת את האיפור.
אנונימית
אני שמה קונסילר כשיש לי חצ'קונים וכלום לא קורה, אם את מנקה את הפרצוף טוב בסוף היום לא אמור להיות משהו רע
באותו הנושא: