5 תשובות
תבדקי אם יש קליליות זה טעים בטירוףף באחת יש 17 אם אני לא טועה
שואל השאלה:
מה זה?
אנונימית
יש חטיפי אנרגיה וגלידות כאלו אבל תאכלי מה שבאלך ומה שטעים לך זה לא שווה אתזה:)
זה גדול כזה נראה כמו פיתה בחבילה וזה קל כמו נוצה צבע ירוק כזה
יש פריכיות עם שוקולד לבן זה טעים ממש