5 תשובות
לא מקבלים
Zm
שואל השאלה:
אז למה יש אנשים שמתנדבים לזה 20 שנה?
אנונימית
לא. המשמעות של התנדבות זה לעשות משהו בלי לקבל בתמורה.
יש אנשים שמתנדבים הרבה שנים כי זה נותן להם סיפוק, ובמקביל עובדים בעבודה שמכניסה להם כסף. כמובן שאפשר גם לעבוד כשוטר ולקבל על זה תשלום
כמו שמי שמתנדב במדא עושה משמרת מדי פעם הוא לא שם כל יום כל היום.. ותוך כדי הוא עובד/לומד