7 תשובות
שואל השאלה:
שכחתי לציין שבהפסקות היא בדרך כלל עם ידידים שלה
שכחתי לציין שבהפסקות היא בדרך כלל עם ידידים שלה
אנונימי
שואל השאלה:
אני מפחד שאם אני אשלח לה הודעה היא תשלח צילום מסך לידידים שלה או לחברות שלה
אני מפחד שאם אני אשלח לה הודעה היא תשלח צילום מסך לידידים שלה או לחברות שלה
אנונימי
אז מה שתשלח, לפחות תדע שאתה עומד על זה ואתה באמת רוצה אותה ולא בא לשחק איתה..
תנסה להיפתח אלייה ולהתקרב אליה או לידידים שלה ומשם אליה לפי דעתי זה ממש חמוד
שתראה שאיכפת לך ממנה
תשלח לה הודעה מקסימום אם היא שואלת איך השגת תגיד שביקשת מחברה שלה או משהו, זה דווקא חמוד אני חושבת שכדאי שתציע לה אולי לצאת בשישי בערב או משהו..
תהיה איתה, תדבר איתה, תבלה איתה..
באותו הנושא: