4 תשובות
3 יחידות נע
כנ"ל, לדעתי לא תהיה קלה כמו שהכרנו שנים קודמות אבל לא נראה לי שיהיה משהו מסובך מדי
שואל השאלה:
יב אני 3 יחידות במתמטיקה
אנונימית
באיזה כיתה את?