8 תשובות
כי זה לא נכון אני יחסית גבוהה והמידה שלי היא 37 38
לא בהכרח, לרוב. אני כמעט 1.70 (שזה די גבוה לאישה) והמידה שלי היא 37-8.
כי זה לא תמיד מדויק ברמת הס"מ (כלומר, אין איזשהו מדד שאנשים בגובה x בהכרח יהיו עם מידת נעליים y/z. זה דינאמי). אבל ברור שזה משפיע במידה מסוימת
כי יש הרבה מקרים שהגובה לא תואם את מידת הנעליים
אני מטר 64 ומידה 35-
שואל השאלה:
ברור שאין אותה מידה למי שלמשל 1.83,
אני אומר שבאופן כללי מי שגבוה, לרוב, המידת נעליים שלו גדולה.
אנונימי
לרוב כן למרות שיש לי חברה שנמוכה ממני קצת פחות ממטר 70 והיא 40 בנעל
ואני מטר 75 ו40 בנעל וגם אחותי מטר 70 ו40 בנעל
זה משתנה אבל באמת תלוי בפרופורציות של הגוף
אנונימית
מניח שגובה גבוה (אחלה של צירוף מילים) בא גם עם מבנה גוף גדול שכולל גם את כף הרגל.?
כי אני בת 13 ואני ממש מטר 50 ואני מידה 40 בנעליים