4 תשובות
הגיוני.. שבן אדם שאהבת נמצא במקום כזה זה יכול להכאיב אבל אנשים משתנים וצריך לשחרר ואולי לה יותר טוב ככה, זה כבר עניין שלה
כן, אנשים משתנים
כן.. אבל את לא צריכה לתת לזה להשפיע עלייך יותר מדי ולהעציב אותך
זה בכל זאת החיים שלה ועדיף לך לא לשקוע בזה
זה בכל זאת החיים שלה ועדיף לך לא לשקוע בזה
הגיוני מאוד
באותו הנושא: