5 תשובות
וליוקלילי לרה(ולריה)
אני קורא לגיטרות בשמות שהחברה נתנה להן:
קלאסית: קוקו
אקוסטית: ויסקי
סטראטוקסטר: פאסיפיקה
לס פול: שלגייה
קלאסית: קוקו
אקוסטית: ויסקי
סטראטוקסטר: פאסיפיקה
לס פול: שלגייה
ניקה- סתם של שאני אוהבת
אין לי שם אבל גיטרה אקוסטית
ועכשיו אני שוקלת לקורא לה שון
ועכשיו אני שוקלת לקורא לה שון
לוסצ'יה משמעותה- רוחניות עליונה
אנונימית
באותו הנושא: