4 תשובות
הלוואי, היה מוסיף עניין לחיים
הגיוני חחח
וואי זה ממש הגיוני
זה נשמע ציני אבל זה לא
זה נשמע ציני אבל זה לא
זה לא משנה מי יצר אותו או איפה אנחנו נמצאים, המאבקים שלנו אמיתיים והכאב/השמחה שאנחנו חווים קורים אם נרצה או לא. החיים הם מה שנמצא מולינו והמיקום שלהם אינו חשוב או הכרחי.
באותו הנושא: