5 תשובות
כשעושים את הצילום יש קרינה, זה למה כולם יוצאים, לא יודעת איך בדיוק להסביר את זה אבל כן בגדול קרינה)
המצלמה היא מצלמת רנטגן שמשתמשת בקרינה ולכן מניחים לך על הגוף את השמיכה הכבדה , כדי שתחסום כמה שיותר מהקרינה.
להיחשף לזה מס פעמים בודדות בחיים זה לא מאוד מזיק אבל רופא שעושה עשרות צילומים בשבוע במשך עשרות שנים חייב לשמור על עצמו.
בדיוק ^
שואל השאלה:
תודה דריפית ^^
אנונימית
בכיף