7 תשובות
שואל השאלה:
שמע אצלי זה היה ככה בהתחלה
עדיף שהם יתגרשו ככה הם יתפתחו כל אחד לחוד וגם זה עדיף מכל האווירה החרא שהם יוצרים בבית
שאר חזק ותזכור שזה לא אשמתך
שמע אצלי זה היה ככה בהתחלה
עדיף שהם יתגרשו ככה הם יתפתחו כל אחד לחוד וגם זה עדיף מכל האווירה החרא שהם יוצרים בבית
שאר חזק ותזכור שזה לא אשמתך
אנונימי
ההורים עוד לא התגרשו רשמית, אבל עוד שבועיים כנראה זה יהיה רשמי.
הכי כואב לראות כמה כואב לאבא וכמה אמא שמחה מזה. כואב לי שההורים הולכים להיות לבד חצי מהחיים שלהם, כואב לי שלא יהיה יותר משפחה אחת אלא שתי משפחות שונות - חצאי משפחות.
כואב שחופשות משפחתיות לא יהיו כל כך משפחתיות, כואב לאבד תחושה של בית.
אתה לא יכול לבקר את אבא שלך יותר?
הכי כואב לראות כמה כואב לאבא וכמה אמא שמחה מזה. כואב לי שההורים הולכים להיות לבד חצי מהחיים שלהם, כואב לי שלא יהיה יותר משפחה אחת אלא שתי משפחות שונות - חצאי משפחות.
כואב שחופשות משפחתיות לא יהיו כל כך משפחתיות, כואב לאבד תחושה של בית.
אתה לא יכול לבקר את אבא שלך יותר?
שואל השאלה:
לא אני לא יכול הוא גר במרכז, אבל אני שמח על השיתוף
תזכור שפשוט להיות עם האנשים שאתה אוהב זה דבר טוב, שים לך נורמה בשני המשפחות ותרגיש ככה בתחושות קרובות לבית
חפץ מסויים, פינה אהובה מסויימת, סדר יום יום שונה או קבוע בשני המקומות
לא אני לא יכול הוא גר במרכז, אבל אני שמח על השיתוף
תזכור שפשוט להיות עם האנשים שאתה אוהב זה דבר טוב, שים לך נורמה בשני המשפחות ותרגיש ככה בתחושות קרובות לבית
חפץ מסויים, פינה אהובה מסויימת, סדר יום יום שונה או קבוע בשני המקומות
אנונימי
אני בת 18, לא כ"כ נמצאת בבית אבל תודה.
שואל השאלה:
אעע סליחה וול מקווה שהולך לך טוב כרגע
אעע סליחה וול מקווה שהולך לך טוב כרגע
אנונימי
יהיה בסדר, מקווה
שואל השאלה:
הוא גר במרכז פשוט אז אני לא יכול פשוט סתם ככה לפגוש אותו, אבל מודה על הכוונה
הוא גר במרכז פשוט אז אני לא יכול פשוט סתם ככה לפגוש אותו, אבל מודה על הכוונה
אנונימי