6 תשובות
בכלל לא
לא אני הצטרפתי עכשיו
תלוי אחזה תנועת נוער
אם זה צופים אז בסדר
אנונימית
מה פתאום
בכלל לא, אבל אולי תרגישי קצת בחוץ בהתחלה, גם אני הצטרפתי באמצע.
ממש לא