6 תשובות
היו את הראיונות כבר אין יותר
בן כמה אתה?
שואל השאלה:
אני בת 13 עוד מעט 14 אבל שמעתי שבכיתה ח יש איזשהו ראיון
חחח ממש לא שואלים את זה בראיון^
אה רת בכיתה ח
יש לך זמן, בסוף שנה יהיה קורס פרחי מדא ורק אחריו יש ראיון בכיתה ט יש לך זמן
מה ^^^
שואלים אותך שאלות בסיסיות על בית ספר עלייך למה את רוצה להתנדב
לא מסובך מדי פשוט אל תיהי בלחץ ותיהי עצמך!