התחברות הרשמה

אני צריכה לפרוק ואם מישהו יכול לעזור אני אשמח

אני ארשום את זה בקיצור
הכרתי מישהו התאהבתי בו ואני רוצה להיפגש איתו( הוא לא גר בעיר שלי אבל זה מרחק של רבע שעה באוטו משהו כזה)
סיפרתי להורים שלי והם לא מסכימים לי חבר כי הם אומרים שזאת לא תקופה טובה בשבילי ושבטח לא חבר שגר "רחוק" ממני.
איך הורים יכולים לאסור על הבת שלהם להיות עם מישהו שהיא אוהבת שעושה לה רק טוב ואז להגיד שזה לטובתי?!
לא אכפת לי אם הם חושבים שזאת תקופה לא טובה וזה רק יפגע בי המרחק, אני רוצה להתמודד עם זה בעצמי אני אוהבת אותו הוא עוזר לי ומעודד אותי ובאמת היחידי שמבין אותי ומחזיק אותי
דיברנו לפני חצי שעה ואבא שלי אמר שנעשה הפסקה עם השיחה ונדבר על זה שוב יותר מאוחר
אם יש לכם עצות או משהו אני אשמח כי אני באמת נשברת רק מלחשוב על זה שיאסרו עליי להיות איתו.
4 בדצמבר 2022, 19:56
התייעצותבן זוגקראשהתאהבות    
2 תשובות
שואל השאלה:
כן אני אשמח, שולחת הודעה
אנונימית
הפרטי שלי תמיד פתוח 3>
ת
תזהרו ממני אני רוסיה
באותו הנושא:
צריכה לפרוק מישהו יכול לעזור?
לא נראלי שמישהו יכול לעזור אבל אני חייבת לפרוק
אני צריכה לפרוק למישהו את כל מה שקרה לי ודי עזרה מישהו יכול לעזור?
אני צריכה לפרוק, מישהו שאני יכולה לדבר איתו?
יש משהו שאני צריכה לפרוק למישהו, מישהו יכול לבוא לפרטי לעזור?
אני במצב רוח רע מישהו יכול לבוא לפרטי אני צריכה לפרוק
צריכה לפרוק.. מישהו יכול?
אני ממש צריכה לפרוק. מישהו יכול לעזור לי?
מישהו יכול לעזור לי לפרוק אני לא מצליח לישון מגלל זה והאני צריך עזרה
במה פסיכולוג יכול לעזור כבר חוץ מלהיות מישהו שאפשר לפרוק לו?
אוף אני בדיכאון אני בתקופה קשה אני אשמח אם מישהו יכול לעזור לי לפרוק קצת