אני ארשום את זה בקיצור הכרתי מישהו התאהבתי בו ואני רוצה להיפגש איתו( הוא לא גר בעיר שלי אבל זה מרחק של רבע שעה באוטו משהו כזה) סיפרתי להורים שלי והם לא מסכימים לי חבר כי הם אומרים שזאת לא תקופה טובה בשבילי ושבטח לא חבר שגר "רחוק" ממני. איך הורים יכולים לאסור על הבת שלהם להיות עם מישהו שהיא אוהבת שעושה לה רק טוב ואז להגיד שזה לטובתי?! לא אכפת לי אם הם חושבים שזאת תקופה לא טובה וזה רק יפגע בי המרחק, אני רוצה להתמודד עם זה בעצמי אני אוהבת אותו הוא עוזר לי ומעודד אותי ובאמת היחידי שמבין אותי ומחזיק אותי דיברנו לפני חצי שעה ואבא שלי אמר שנעשה הפסקה עם השיחה ונדבר על זה שוב יותר מאוחר אם יש לכם עצות או משהו אני אשמח כי אני באמת נשברת רק מלחשוב על זה שיאסרו עליי להיות איתו.