6 תשובות
הנדסת תוכנה
הנדסת תוכנה זה תכנות קודים במחשב והכל, מדעי המחשב זה להתעסק בחומרה של המחשב, קיצר הנדסת תוכנה = בפנים, מדעי המחשב = בחוץ
ותכנית כן הייתי אומר הנדסת תוכנה, אבל יש טונות של דברים יותר קשים במדעי המחשב.
בכללי מדמח זה יותר מחקרי ותיאורטי בעוד שהנדסת תוכנה יותר פרקטי.
אבל השאלה אם זה בבית ספר או לתואר?
שנה לימודים
פשוט כנסי לסילבוס של כל אחד מהם באוניברסיטה תראי את הנושאים שלומדים ותשווי
שואל השאלה:
^^ בבית ספר