18 תשובות
כן ומאוד
אנונימית
מאיזה בחינה
אנונימית
יותר מידי.
יש יותר ילדים מפגרים בלי שכל וטאקט
גם יותר שקט ומשעמם פה
פעם היה יותר כיף
חבל שלא הכרתי את סטיפס ב2020
וואי כן
כן
הרבה אנשים לא באמת עוזרים ורק כותבים תגובות ציניות, וגם עושים מינוסים סתם ככה על דעה אישית או משהו קטן וחסר משמעות שבן אדם כתב ולפעמים מתחילים וויכוחים וגורמים לחוסר ביטחון באתר.
כן כל האנשים והחברים שאהבתי פרשו
כן, חד משמעית.
כן וואוו אני הייתי פה מ2012 ומפחיד שעם כמה שהיו מטורללים פעם, הילדים של היום אפילו יותר מיניים ויצריים ומתעסקים רק בטיקטוק במקום ללמוד ולהחכים
ב2012 כל השאלות הסוטות היו בעיקר בשעות הלילה,עכשיו יש לך ילדים בני 13 ששואלים הרבה יותר שטויות ועל דברים מיניים בשעות הבוקר והצהריים.
זה את של ילדי כאפות אתה מכיר בן אדם נורמלי שיש לו סטיפס?
שואל השאלה:
^^^
ברו
אפשר להחליף משתמשים