6 תשובות
לחם וגבינה=טוסט
שואל השאלה:
תנו לי להבהיר אני נורא עצלנית כיאלו אין לי כח לפסטה או משהו כזה
תנו לי להבהיר אני נורא עצלנית כיאלו אין לי כח לפסטה או משהו כזה
לחם עם שוקולד או טוסטוס או מנה חמה
אנונימית
תקני מנה חמה
פסטה עם איזה רוטב קל, נגיד רוזה(שזה פשוט לבשל כמה דקות שמנת ורוטב עגבניות עם קצת מלח ותבלינים) או פשוט רוטב עגבניות וגבינה(לבשל את הפסטה ברוטב עגבניות וטיפה תבלינים, ואז להוסיף גבינה צהובה שיהיה מגניב)
חביתה
באותו הנושא: