8 תשובות
מבינה אותך אני ככה בדיוק!
פתאום כשאני ליד בנים אני יכולה לפלוט שטויות ולא לחשוב בכלל על מה אני אומרת ואז אני מרגישה מטומטמת לגמרי..
שואל השאלה:
כאילו לפעמים אני חושבת על השיחות שלי איתם ובדמיון אני מדברת הכי בביטחון והכי לא מפגר שיש אבל במציאות כמו טיפשה
אנונימית
וואו מדוייק ממש!
אני באמת מדמיינת שיחות נגיד שהייתי יכולה לעשות עם בנים מסויימים ולדבר הכי בביטחון מולם ובמציאות אני לא מסוגלת לדבר בכלל כמעט או לדבר שטויות
תאמיני לי שאת לא היחידה, ואת פשוט צריכה להתנהג רגיל ואם הזמן זה יעבור ואת תרגישי נורמאלי לדבר עם בנים
שואל השאלה:
אני פשוט מתביישת ברמות אני לא רגילה לזה כי שנה שעברה דיברתי *רק* עם ידיד אחד של והוא היה ממש קרוב אליי הוא היה כמו חברה שלי בשבילי אז הרגשתי בנוח אבל עכשיו אלה שמבדרים איתי אני לא מכירה וזה מביך אותי ואני מתביישת ומוציאה דברים מפגרים
אנונימית
מבינה אותך, זה תמיד תמחיל ככה. פשוט תחשבי שזה אחד החברים שלך ולא להתנהג או לדבר כמו מטומטמת. סומכת עליך !!
תתנהגי רגיל פשוט תהיי עצמך בנים הם גם בני אדם
תחשבי זה חברות שלך
אנונימית