5 תשובות
13+?לא יודעת גם ככה ספר גרוע וכתיבה ברמה של ילדה בכיתה ב
אנונימית
^איך זה הפך לרב מכר לעזאזל?
אנונימית
^^^מה אני ממש אהבתי אותו אני לא מבינה למה אומרים שהוא גרוע אני ממש אהבתי אין בו כל כך סמאט אבל ממש מליצה סיימתי בכמה שעות
הנסיך האכזר זה ספר פנטזיה ואין בו סמאט אבל יש בו רומנטיקה יפה
שואל השאלה:
כןן אני עכשיו באמצע והוא ממש טובב
כןן אני עכשיו באמצע והוא ממש טובב
אנונימית