3 תשובות
זה לא בגללך, לפעמים אנשים מאבדים את אהבה כלפיי בן אדם וזה נורמלי
לא ממש לא
אני חושבת שהדבר הקל ביותר הוא להאשים את עצמך אל תעשה את זה, תנסה לחשוב חיובי ולהתקדם הלאה