התחברות
הרשמה
הייתם מעדיפים להיות נמוכים אבל יפים או גבוהים אבל מכוערים?
7 בדצמבר 2022, 18:11
העדפות
4 תשובות
נמוכים יפים
( )
נמוכים
L
Lolkok
יפה ונמוכה.
C
Current Bronze
נמוכים יפים כמובן
ת
תברחו מ-מני
באותו הנושא:
בנות מה הייתן מעדיפות להיות נמוכות , גבוהות או אמצע כזה ?
אנשים גבוהים הייתם מעדיפים להיות נמוכים? אנשים נמוכים הייתם מעדיפים להיות גבוהים?
בנות הייתן מעדיפות להיות נמוכות או גבוהות?
בנות, מה הייתן מעדיפות להיות, נמוכה באופן קיצוני או גבוהה באופן קיצוני?
מה הייתם מעדיפים להיות: להראות ממוצע עם דימוי עצמי גבוה או להראות ממש טוב עם נמוך?
הייתם מעדיפים להיות ממש נמוכים או ממש גבוהים?
הייתם מעדיפים להיות גבוהים או נמוכים?
הייתן מעדיפים להיות סופר נמוכים או ממש גבוהים?
מה הייתם מעדיפים להיות בגיל 13, מאוד גבוהים או מאוד נמוכים?
הייתם מעדיפים להיות ממש ממש נמוכים או ממש ממש גבוהים
מה הייתם מעדיפים להיות חכמים ונמוכים או גבוהים וטיפשים?