10 תשובות
כן
כן
כן מה יש לך לבפסיד
כןכןכן
אוברייטד של האוברייטד
לא, אני לא מבינה למה חושבים שזה יותר טוב ממשפחת אדמס. יש לי חברה שלא סובלת את משפחת אדמס ומתה על וונסדי. אל תראי כי זה טרנד כי זה באמת גרוע עם אפקטים בשקל
וואו כן
כמובן
אוברטייד אבל סדרה טובה