8 תשובות
באיזה בית ספר את אם אפשר לשאול?
בכללי אין לי מושג אבל אם תרצי משהו ככ זה לא יהיה בעיה אפרם תעבדי ותלמדי קשה בשביל זה לא יהיה בעיה אם לא אז בטח שיהיה קשה
בכללי אין לי מושג אבל אם תרצי משהו ככ זה לא יהיה בעיה אפרם תעבדי ותלמדי קשה בשביל זה לא יהיה בעיה אם לא אז בטח שיהיה קשה
שואל השאלה:
מקיף א
מקיף א
אנונימית
שואל השאלה:
יא
יא
אנונימית
אם את בכיתה י זה עוד סבבה או יא אז קשוח ממש יב אין מה לדבר
שואל השאלה:
בתקופה של לחץ ואני חמש יחל במתמטיקה והתחיל לי להיות ממש קשה במתמטיקה גם באנגלית
בתקופה של לחץ ואני חמש יחל במתמטיקה והתחיל לי להיות ממש קשה במתמטיקה גם באנגלית
אנונימית
תלוי כמה התקדמו..
בדרכ מתקדמים הרבה וקשה להשלים, בגלל זה עדיף לעבור בהתחלה.
בדרכ מתקדמים הרבה וקשה להשלים, בגלל זה עדיף לעבור בהתחלה.
שואל השאלה:
עבר רבעון.. אני עכשיו מצטרפת
עבר רבעון.. אני עכשיו מצטרפת
אנונימית
שואל השאלה:
הציונים שלי במתמטיקה 65-70
הציונים שלי במתמטיקה 65-70
אנונימית
באותו הנושא: