3 תשובות
וואי מסכימה
אהבתי את הזדהות וההתחשבות

אבל יש ולא חסר נהגי אוטובוס שגם מתנהגים לאנשים שעולים על האוטובוס זוועה ולא נראה לי לפחות שכדי להם לקבל את הסמכות הזאת כי בדרך כלל נהגי אוטובוס הם לכל קו יש נהגים קבועים בשעות קבועות אז אם נהג אחד יחליט שלא באתי לו טוב כל פעם הוא יעיף אותי יש כאלה שמסמנים את מי שלא טוב לו בעיןן וחוץ מזה להסתכל בחנות זה לא עולה כסף ברגע שאני על אוטובוס אני משלמת לדעתי לא כדי ולא מותר ואין להם זכות להעיף אותי מהאוטובוס ... שילמתי
מצד אחד כן
נהגי אוטובוס אוכלים חרא אבל מצד שני יש מלא נהגי אוטובוס שהם ממש כלבים כאילו אז אני לא יודע