3 תשובות
איזה מושבות הצפון תרחיבי קצת
שואל השאלה:
אני צריכה לכתוב מכתב מדוע עברתי לגור במושבות הצפון בצפון אמריקה כמהגרת אנגלייה
אנונימית
אני כותב כדי לספר לכם על החלטתי לעבור למושבות הצפוניות בצפון אמריקה כמהגר אנגלי. לאחר שיקולים רבים, החלטתי לעשות את הצעד הזה כדי לחפש חיים טובים יותר עבורי ועבור משפחתי.

ההזדמנויות הקיימות במושבות הצפוניות הן עצומות ומגוונות, ואני מאמינה שבמעבר לשם אוכל ליצור עתיד טוב יותר לעצמי ולאהוביי. האדמה פורייה ושופעת

בנוסף להזדמנויות הכלכליות הקיימות במושבות הצפוניות, אני נמשך גם לחופש ולעצמאות שהחיים בצפון אמריקה מציעים. באנגליה, הרגשתי מוגבל על ידי ההיררכיות החברתיות המחמירות והיעדר הזדמנויות לאנשים כמוני. בצפון אמריקה, אני מאמין שאוכל ליצור את הגורל שלי ולקבוע את העתיד שלי.

אני נרגש מהאתגרים וההרפתקאות שמחכים לי במושבות הצפוניות, ובטוח שההחלטה הזו תהיה חיובית עבורי ועבור משפחתי. אני מקווה שתתמוך בי בפרק החדש הזה בחיי, ואני מצפה לחלוק איתך את החוויות שלי בחודשים ובשנים הקרובים.