הוא כתב לי משהו בסטורי שהעלתי על הצבא והוא דיבר איתי אז כתבתי לו אבל הוא בכלל לא הטעם שלי.ֶ הוא די נחמד אבל אני לא אוהבת שזה באינסטגרם וזה פשוט לא לדעתי. בקיצור הוא ממשיך לכתוב לי ואני עונה בגלל שלא נעים לי לסנן אבל זה די מאוס לי. הוא שלח לי עכשיו מה איתי, איך לנסח לו הודעה שיבין את המצב?
9 בדצמבר 2022, 09:49
2 תשובות
לא צריך להגזים עוד ההודעה עכשיו את לא נפרדת ממני תכתבי קצר שלא מתאים לך וזהו :)