5 תשובות
זה גם האחרון של מסי
לצערי כן
ככה לסיים מונדיאל זה עצוב..
ככה לסיים מונדיאל זה עצוב..
כן וברזיל הודחה
כן הוא השתעמם מהכדורגל.
אנונימית
אכן
באותו הנושא: