6 תשובות
בהלם מזה שאכפת לך מזה
כי אני לא עייפה
אני בנתב"ג כרגע
שומעת מוזיקה
אני שמח שברזיל הפסיקה לקרואטים החתיכים
אנונימי
שואל השאלה:
.
אנונימי