6 תשובות
נגיד אני הלכתי לראיון
זהו
אבל זה מבית הספר שבאו ואמרו לנו
זהו
אבל זה מבית הספר שבאו ואמרו לנו
עדיף לא מזורז עדיף להיות מוכנים להכל
שואל השאלה:
^למה עדיף לא מזורז ?
^למה עדיף לא מזורז ?
אנונימי
שואל השאלה:
^למה לא כדי?
^למה לא כדי?
אנונימי
כי זה לא מובטח שיהיה את הקורס בכלל וכי זה פחות טוב מהקורס הרגיל
ושוב לא בטוח בכלל בכלל שיהיה את הקורס
ושוב לא בטוח בכלל בכלל שיהיה את הקורס
ברוב התחנות כבר טין מזורז ולא כדאי
באותו הנושא: