6 תשובות
כלום אם את לא רוצה לא חייב
פשוט לדעתי כדאי ומומלץ
לא מפסידה, מזל טוב על המערכת החיסונית הטובה
את מסכנת את עצמך.
תעשי את השיקולים שלך, אבל בעיניי זו טעות.
ולהגיד שאף פעם לא חלית זה בכלל הזוי. זה כמו לומר שמעולם לא נדרסת אז מעכשיו לא תסתכלי לפני שאת עוברת כביש....
המערכת החיסונית שלך יותר חלשה
קשה לי מאוד להתחסן אבל יש חיסונים שבאמת חייבים... טטנוס,פפילומה... זה תלוי בת כמה את ובאיזה גיל צריך לעשות את החיסונים האלה אבל את צריכה להתחסן נגדם כי זה מסכן חיים
גם אני לא. ולא עשינו שום טעות, אל תקשיבי לכל האחרים שמטעים אותך.
חיסונים מחלישים את המערכת החיסונית וזה מגובה במחקרים שמרבית המתחסנים כל שנה לשפעת מפתחים תסמינים של שפעת לעומת לא מחוסנים.
אנונימית