33 תשובות
של האצה לבגרות במתמטיקה? אם כן
אז לדעתי ממש לא
אני לא הייתי בבר אילן אבל ראיתי מה זה עשה לחברים שלי, אין זמן לחיות, או לעשות תחומי חיים אחרים כמו חוגים ולהפגש עם חברים אבל אם את חושבת שזה מתאים לך אז תלכי
לא, תוכנית מזעזעת
אני כרגע בכיתה י' בבר אילן ואני לגמרי ממליצה! אני מבינה למה כל התגובות לפניי מזהירות, אבל אני לא חושבת שזה הגיוני מצידם בהתחשב בכך שהם מעולם לא למדו בתכנית. אני חושבת שבהחלט שווה לך לנסות - אפשר להרוויח מהתכנית הזו המון (היא מאוד מסודרת, יש בה מורים פשוט מצויינים, הקצב בה נהדר, לומדים בה קצת מעל לרמה של הבגרות... היתרונות לא נגמרים). אמנם היא עלולה להיות קשה, אבל את לא מתחייבת אליה באף שלב. תמיד אפשר לפרוש אם זה לא מתאים, ולמעשה בר אילן מסננים בעצמם בהרבה הזדמנויות. התכנית מאוד רוצה שתצליחי ומאוד משתדלת לעקוב אחרי ההישגים שלך ולתמוך בך, כך שאין ממש סיכוי שאם תשרדי בה לא תסיימי אותה בהצלחה. אם יש לך שאלות לגבי תהליך הקבלה או לגבי התכנית עצמה את מוזמנת לשאול אותי כאן (או שאשלח לך הודעה בפרטי כאן, אם תרצי).
אנונימית
^ חחח אז זה הקטע שאני כן בתוכנית
גם כיתה י
וזה הדבר הכי מיותר שקיים
אפשר לסיים את הבגרות בקצב שפוי בכיתה יב ולעשות 5 יחל רגיל
והם לא תומכים הם סתם מלחיצים ומכניסים לראש שצריך רק 90 90 90 ושאם אין אז זהו אתה אפס
ומורים מצויינים זה ממש תלוי את מי את שואלת ועל מי נפלת
לי באופן אישי יש מורה מזוויעה השנה
^אז למה את בתכנית בכלל? באיזו שנה את?
אנונימית
כיתה י
כי התחלתי ובשלב הזה אני לא רואה אפשרות לפרוש
^לא רואה אפשרות? את תמיד יכולה
אנונימית
חחח כן ואז אני אוכל תלב
הגעתי עד לכאן אני אסבול עוד חצי שנה וזהו
ואני ממש לא מרגישה שמכניסים לי לראש שכל מה שחשוב זה ציונים. המורה שלי מאוד תומכת (ובמשך כל השנים המורים מאוד תמכו) והם תמיד *עזרו* לי להגיע לציונים טובים, במקום לדחוף אותי לקבל כאלה
אנונימית
טכנית אם את מחוננת/מצטיינת את יכולה לעזוב את בר אילן ולגשת לבד לבגרות. מה שטוב בבר אילן זה שהתכנית מכינה אותך לבגרות ממש טוב
אנונימית
אז כנראה נפלת על מורים מהממים
שנה שעברה היה לי מורה באמת מהמם שעזר לי בכל כך הרבה
השנה פחות
אבל זה גם לא קשור למורים הקטע של הציונים
הם אומרים שהם רוצים 90 פלוס במגן ואם לא הם לא מגישים אותך
אז זה הכי להלחיץ שיש
^ רק כיתה יא אפשר, ביררתי
אבל אם להיות כנה עוד סיבה ללמה אני לא עוזבת זה כי אני רגילנ
אבל אם הייתה לי אפשרות לא להיכנס לא הייתי נכנסת לזה
^אבל זו דרישה ממש הגיונית. זה מטומטם להגיש מישהו לבגרות מוקדמת אם הוא לא צפוי להצליח בה באופן יוצא דופן
אנונימית
וחוץ מזה, את יכולה לגשת גם למתכונות בבית הספר. בר אילן רק ממליצים או לא ממליצים לבית הספר להגיש אותך, בית הספר הוא זה שמחליט. אם תקבלי בבית הספר 90+ במתכונות, מה שהרבה יותר קל, אין סיבה שלא יגישו אותך
אנונימית
הם לא סיננו אותנו עד עכשיו
עד י שרדנו
זה כנראה אומר הרבה עלינו והיכולות שלנו
אבל למה סתם להלחיץ כל הזמן
אני מודעת לזה שאני יכולה להוציא 90 במבחנים שלהם
וגם כל מי שאני מכירה בתוכנית בשלב הזה
אבל זה פשוט מלחיץ שבאים וחוזרים על זה שוב ושוב ושוב
וממה שהבנתי זה לא נכון
בא אלינו מישהו מהתוכנית לדבר על זה ושאחו אןתו והוא אמר שבר אילן קובעים^
כל הקבוצה שלך נשארה מ-ח'? זה ממש מרשים. בכל מקרה, סביר שכמעט כל מי שאיתך בכיתה יסיימו השנה את הבגרות עם 100
אנונימית
אה, ואני מכירה מישהי שבר אילן שלחו המלצה לציון הגשה של 85 בשבילה ועדיין הגישו אותה והיא סיימה עם 100 (כי בית הספר הגיש על 100)
אנונימית
לאלאלא ממש לא^^
התכוונתי למי ששרד
נשארו מהקבוצה שלי ממש כלום תלמידים
כמה תלמידים אתם?
אנונימית
נשארנו 5
מתוך משהו כמו 27 שהתחילו
וואי וואי
אנונימית
בכיתה ח' היו בעיר שלי 3 או 4 קבוצות של 20+ ועכשיו (ב-י') יש 2 קבוצות של 20+
אנונימית
וואו
זה עדיין המון
איך הולך לך בינתיים? היו לך כבר מתכונות חצי?
אנונימית
כן היו לי
המתכונות הלכו לי ממש טוב
או לפחות ככה היה נדמה לי
אבל היום ראיתי באתר שלהם שהמורה נתנה לי 77 על 581
אבל הכל היה נכוןן אוף השוותי עם אחרים אחרי המבחן
זה ממש לא הגיוני-
איך 77?
תערערי
אבל איזה נחמד לך שהלך טוב
אנונימית
אין לי מושגג
אני עוד לא ראיתי על מה היא הורידה בדיוק
אבל אני יודעת שכל התשובות הסופיות נכונות
ואיך לך הלך?
יש לי השבוע את שתי המתכונות, נקווה שילך טוב
אנונימית
לא נשמע לי הגיוני שקיבלת 77. על מה היא הצליחה להוריד 23 נקודות? אולי זו טעות או משהו?
אנונימית
בהצלחה במתכונותת
גם אני חושבת שיש סיכוי שזו טעות
אבל היא אמרה שהיא מורידה על דברים כמו על להראות איך מציבים את שיעורי האיקס בשביל הy ולא ישר לכתוב לה את הנקודה
אז יש סיכוי שה23 נק זה פשוט מצטבר של דברים קטנים כאלו
למרות שזה עדיין לא הכי הגיוני
נשמעת דיי מרושעת, אני מבינה למה את אומרת שהיא לא תומכת. באיזו עיר את לומדת?
אנונימית
^ ממש מרושעת
ומעדיפה להגיד לך בפרטי כי יש פה משתמש מהקבוצה שלי
^אז שנייה אכתוב לך הודעה
אנונימית