7 תשובות
שמח אבל יש דברים שלא הכי נראים לי כמו החרדי שר הבנייה ושרת החינוך..אבל נראה לי אחלה סה"כ
יש דברים שקצת מעצבנים אותי, כמו אבי מעוז לדוגמא.. אבל בסך הכל מביבי והציונות הדתית אני גי מרוצה
אנונימית
אני לא הצבעתי אבל אני כן שמחה שהימין ניצח
לא אגיד שאני מאה אחוז מרוצה מהכל אבל מרוב הדברים אני כן
הכל יותר טוב מלפיד שמכר את המדינה לערבים
לא אגיד שאני מאה אחוז מרוצה מהכל אבל מרוב הדברים אני כן
הכל יותר טוב מלפיד שמכר את המדינה לערבים
שואל השאלה:
אתם יכולים להסביר למה בבקשה?
אתם יכולים להסביר למה בבקשה?
אנונימי
לפחות התנועה האיסלאמית לא על שולחן הממשלה
כן איך ידעת שאני שמחה?
אנונימית
תמיד אי אפשר להיות מרוצים לגמרי אבל בכללי מבסוטה לגמרי יחסית לשמאל
באותו הנושא: