3 תשובות
יכול להיות שזה יעבור ככל שתשימי יותר. אולי תשימי שם פלסטר או עם גרב גבוהה
זה מה שקורה בדרכ בנעליים
תנסי להתרגל לאט לאט פחות יכאב
תנסי להתרגל לאט לאט פחות יכאב
תשימי פלסטר במאחור אם זה לא עובר כנראה שהמידה או הצורה לא טובות לך? אפשר לנסות גם לשים מדרס נגיד לראות אם זה משפר קצת כי זה עושה הבדל של איזה שליש מידה
באותו הנושא: