6 תשובות
אין שום דבר שצריך לעשות. בהצלחה!
אגב ההצהרה היא אחרי הסיום של מלווה לילה ולא בוקר^^
אגב ההצהרה היא אחרי הסיום של מלווה לילה ולא בוקר^^
שואל השאלה:
אעע תודהה
אעע תודהה
כלום, הצהרה על סיום המלווה עושים לקראת סיום מלווה לילה כולל תשלום אגרת רישיון (כדי לקבל רישיון פלסטיק)
בשעה טובה, כרגע כלום.
ממה שזכור לי זה שצריך להחתים משני מלווים על 50 שעות שנהגת
אבל תכלס אני לא עשיתי את זה ואני כבר שנה וחצי נוהג רגיל חחח
אבל תכלס אני לא עשיתי את זה ואני כבר שנה וחצי נוהג רגיל חחח
כלום
חכי שיסתיים גם המלוה לילה ואז תצהירי באתר
חכי שיסתיים גם המלוה לילה ואז תצהירי באתר
באותו הנושא: