4 תשובות
אני כיתה י חמש יחל ולא זוכרת, באיזשהו שלב מתחילים להשתמש במחשבון וזה מציל
@s
אני בכיחתה ח וגם לא יודעת את לוח הכפל אבל גם לא מרגישה צורך לדעת אותו יש מחשבון... אבל כעיקרון זה רק תרגול תתרגלי אותו את תזכרי לא תעשי כלום לא תזכרי
Op0
אני בכיתה י' ואני לא זוכר אל תדאגי
תכתבי אותו על דף ותשנני