4 תשובות
לצערי זה חלק מהחיים, לעבוד זה משהו שצריך לעשות כמעט כל יום אפילו אם הוא נמאס או מעייף. בגלל זה צריך לעשות משהו שכן יש לך סוג של אהבה לתחום, כנראה זה כן משהו שאת שואפת אליו אבל כרגע את עובדת בשביל להשיג כסף. חשוב לזכרי לעצמך בעקביות מה המטרה שלך, אם היא בשביל לקנות משהו ספציפי וכדומה.
אם קשה לך עם התנאים של העבודה הזו, יש לך תמיד את האופציה לעבוד במקום שכן תרגישי בו יותר בנוח ובכך גם תחליפי סביבה וגם תעבדי במשהו שיותר מתאים לך.
אם קשה לך עם התנאים של העבודה הזו, יש לך תמיד את האופציה לעבוד במקום שכן תרגישי בו יותר בנוח ובכך גם תחליפי סביבה וגם תעבדי במשהו שיותר מתאים לך.
אחד לאחד אני
שואל השאלה:
אי אפשר צריך להיות מרוכז בעבודה.
אי אפשר צריך להיות מרוכז בעבודה.
אנונימית
פשוט תשמעי מוזיקה בעבודה
באותו הנושא: