התחברות
הרשמה
פספסתי את האוטובוס ואוטובוס הבא הוא עוד ארבעים דק
ללכת ברגל או לחכות ? ברגל זה בערך רבע שעה
13 בדצמבר 2022, 08:07
אוטובוסים
תחבורה ציבורית
איך להגיע
נסיעה
5 תשובות
ללכת ברגל
Mrs. Robinson
לכי רבע שעה
❤
❤WALLFLOWER❤
ללכת ברגל מן הסתם
b
bi$cotti
ללכת ברגל
N
Nani:)
ברגל
ב
ברווזונת
באותו הנושא:
פספסתי את האוטובוס האחרון אז לקחתי רכבת ועכשיו אני מחכה לאוטובוס שיביא אותי הביתה ויש קו רק עוד חצי שעה . עזרה?
פספסתי את ההסעה בבוקר אז שלחתי הודעה למורה שלי שאני בא באוטובוס (שעה נסיעה) ועכשיו פספסתי גם את האוטובוס, לכתוב לה משהו?
פספסתי את האוטובוס, כל כמה זמן מגיע אוטובוס מאותו קו?
פספסתי את האוטובוס לחכות או ללכת הביתה
איך להתמודד עם העובדה שאני סתומה כי פספסתי את האוטובוס?
אוף פספסתי את האוטובוס והבא מגיע רק עוד חצי שעה ללכת ברגל או לחכות???
פספסתי את האוטובוס ואמא שלי בבית אז אני לא יכול לחזור
איך אני יודעת אם פספסתי את האוטובוס או שהוא סתם מתעכב?
פספסתי את האוטובוס האחרון לחדרה מכפר סבא והתחלתי ללכת ברגל
פספסתי את האוטובוס ו יש עוד 20 דקות ו5 דקות לצלצול..מה לעשות???
פספסתי את האוטובוס שלי, יש 40 מעלות עכשיו, האוטובוס שלי רק עוד עשרים דקות, ההורים שלי מתעצלים לבוא לקחת אותי (כנסו)