12 תשובות
מאיפה לי אני לא מתכננת
בכל חנוכה 2-3
אני לא ככ אוהבת.. אבל זה טעים לפעמים ככה חד פעמי
אכלתי 1.5
והיא הייתה בינונית
וגם החצי השני היה מסופגניה יחסית קטנה עד בינונית
לא אכלתי סופגניה בערך חמש שנים
עד עכשיו אכלתי סופגניה וחצי בכל החודש האחרון אבל עוד שבוע אני אולי אוכל עוד אחת
עוד לא כלתי
עד עכשיו 3
עד עכשיו עדיין לא אכלתי, עדיין לא חנוככ וגם אז לא אוכל הרבה אני מניח שבכל החג איזה..3 סופגניות
ביום?!
אכלתי כולה 2 במשך חודש וחצי מעכשיו