3 תשובות
אם זכור לי פשוט רושמים תאריך את המחלקה/כיתה
וכמה אנשים נוכחים ומי שחסר אז למה הוא חסר
וכמה אנשים נוכחים ומי שחסר אז למה הוא חסר
גם מקום
מצל מצן
באותו הנושא: